Сторінка соціального педагога

Відеоролик  “Ми проти насильства”      Переглянути

Наказ № 21 про деякі  питання на випадки булінгу та застосування заходів виховного впливу в школі

Довідник рекомендацій щодо онлайн-безпеки для педагогічних працівників

Наказ № 22 про затвердження комісії  та затвердження плану заходів на запобігання та протидію булінгу в школі

Довідник  “Створюємо онлайн-простів разом з дітьми”

Скажи булінгу “Ні”, 5 мультфільм, які навчають цінувати кожного

Булінг у школі: в небезпеці педагог

Я знаю, як спілкуватись  в Інтернеті # НЕ­­_ ВЕДУСЬ!

Напрямки роботи соціального педагога в школі:

– адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;
– організація роботи з “важкими” дітьми;
– професійне самовизначення старшокласників;
– допомогащодоорганізаціїроботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;
– сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів
– попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;
– організація роботи з дітьми пільговихкатегорій;
– методична робота.

Види роботи соціального педагога в школі:

– діагностична робота;
– прогностична робота;
– консультаційна робота;
-соціально-перетворювальна робота;
-профілактична (просвітницька) робота;
– навчальна діяльність;
– організаційно-методична робота;
– зв’язки з громадскістю.

В школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:

– діти-сироти;
-діти, позбавлені батьківського піклування;
– діти-напівсироти;
– діти трудових мігрантів;
– діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
– діти, загиблих батьків при виконанні службових обовязків;
– діти-інваліди;
– діти з багатодітних родин;
– діти з малозабезпечених родин.

Учням та їхнім батькам соціальний педагог надає наступні види соціальних послуг:

– допомагає в адаптації дітей при вступі до школи, переході із одного до іншого ступеня навчального закладу;
– виступає посередником між навчальним закладом та сім’єю, між батьками і вчителями;
– слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу, допомагає у подоланні причин, що призводять до пропусків занять;
– попереджує конфлікти, які можуть виникнути в учнівському колективі.

Разом із педагогічним колективом навчального закладу соціальний педагог:

– проводить консультації з учителямита іншими працівниками школи з різних соціально-педагогічних проблем з метою сприяння покращенню умов життя та навчання учнів;
– надає допомогу в оцінці та аналізі дисциплінарних порушень учнів.
– бере участь у педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу

Боровик Богдана Валеріївна