Рівень 1 (1-3 бали)
Створити програму «Валютний конвертер»
Створити вікно за зразом
Ми повинні ввести кількість гривень і вибрати в яку валюту конвертувати
Після натискання на кнопку, повинно з’явитися вікно з результатом
Підказка 1. Створити групу перемикачaів
cПідказка 2. Створити розгалуження ( використовувати тип float)
from tkinter import messagebox
Рівень 3-4 (7-12 балів)
Cтворити програму за таким зразком.
Запрограмувати перемикачі
Умова- при натисканні на кнопку, порахувати вартість акційного товару (ціни вказуєте на Ваш вибір)
Вивести результат в повідомлення
Підказка 1. Для того, щоб порахувати вартість, ми додаємо змінні методом get() і результат присвоюємо змінній.
Підказка 2. Програмуємо прапорці
Не забутьте присвоїти змінну