Практична робота №2

Рівень 1 (1-3 бали)

Створити програму «Валютний конвертер»
Створити вікно за зразом
Ми повинні ввести кількість гривень і вибрати в яку валюту конвертувати
Після натискання на кнопку, повинно з’явитися вікно з результатом

Підказка 1. Створити групу перемикачaів

cПідказка 2. Створити розгалуження ( використовувати тип float)

Підказка 3. Не забутьте для вікна повідомлення вказати модуль
from tkinter import messagebox

Рівень 3-4 (7-12 балів)

Cтворити програму за таким зразком.
Запрограмувати перемикачі
Умова- при натисканні на кнопку, порахувати вартість акційного товару (ціни вказуєте на Ваш вибір)
Вивести результат в повідомлення

Підказка 1. Для того, щоб порахувати вартість, ми додаємо змінні методом get() і результат присвоюємо змінній.

Підказка 2. Програмуємо прапорці

Не забутьте присвоїти змінну